tuliz b. (19.09.2016 14:54)
Malesef artık kapalı. Bina bos duruyor
CANKUT OZTURK (13.06.2016 00:27)
Tip 1 diyabetli olarak oneriyorum bilgili ilgili kadrosuyla gercekten iyi hizmet veriliyor.Ozel hastaneler gibi ticari kaygisi olan doktorlara rastlamadim